Full Body Workout

Full Body Workout met Team Rotterdam Dakpark

De een noemt het een full body workout, Bootcamp en de ander noemt het een cardio workout of HIIT (High Intensity Interval Training)training. Bij Team Rotterdam Dakpark hebben we onze eigen trainingen. Gebaseerd op deze principes, maar altijd met een eigen twist. TRD houdt van afwisseling, dat is goed voor je spieren, voor je ontwikkeling en het blijft je uitdagen.

traplopen team rotterdam dakparkTraplopen

Wist je dat trappen lopen een hele effectieve manier is om conditie op te bouwen? Daarnaast behoud of vergroot je de spierkracht en houd je de gewrichten soepel. Regelmatig zullen wij dus de trap van het Dakpark benutten. Ieder op zijn/haar eigen tempo. 

Wil je graag met Calisthenics aan de slag? Meld je aan voor een GRATIS training en ga aan de slag met je eigen lichaamsgewicht. Tijdens deze training ga je met zo min mogelijk attributen je spierkracht vergroten en je uithouding verbeteren.

bidon team rotterdam dakparkVoor en na de training

Iedere training starten we met een warming up. Daarna volgt de Full Body Workout en we eindigen met een cooling down. Het is belangrijk de hartslag weer omlaag te krijgen na een workout, voordat je naar huis gaat. Een training bij Team Rotterdam Dakpark duur 1-1,5 uur, neem altijd een flesje water en een handdoek mee. 

Tip. Vergeet niet om een extra droog shirt of jack mee te nemen, zodat je na de training voorkomt dat je te veel afkoelt. Ook raden wij aan goede sportschoenen en ademende kleding te dragen. Want je zult zeker gaan zweten!

 

Schuiven naar boven
×

Laat hier je bericht achter of stuur een mailtje naar info@teamrotterdamdakpark.nl

× Hallo...